مراحل آسان برای کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که افراد و مشاغل برای به اشتراک گذاری محتوای خود از آن استفاده می کنند. اینستاگرام در ابتدا فقط به اشتراک گذاری تصاویر برای جلب توجه مخاطبان بود. اما اکنون، به عنوان یک فرصت تجاری مهم برای کارآفرینان و تولیدکنندگان محتوا پدیدار شده است. افراد می توانند از چندین روش مانند ویدیوهای IGTV، حلقه ها، لایو اینستاگرام و غیره برای ارتباط با مخاطبان جهانی استفاده کنند. این قرار گرفتن به ایجاد منبع درآمد برای سازندگان و مشاغل کمک می کند. پس بیایید ببینیم چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم. در زیر لیستی از روش هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید.

آیا می دانستید؟

ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد. از این تعداد، حدود 500 میلیون نفر هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند. اکثر این کاربران در گروه سنی 25 تا 34 سال قرار دارند. از آنجایی که اکثر افراد این گروه سنی منبع درآمدی منظمی دارند، اینستاگرام را به بازاری قوی برای فروش محصولات و خدمات تبدیل می کنند.

 

درآمد اینفلوئنسرها از اینستاگرام چقدر است؟


اینفلوئنسر مارکتینگ شکل نسبتا جدیدی از بازاریابی است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این شکل از تبلیغات به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از «اینفلوئنسرهای» محبوب رسانه‌های اجتماعی به عنوان رسانه‌ای برای تبلیغات، با محصولات و خدمات خود به مخاطبان بیشتری دست یابند.

اینفلوئنسرها می توانند با ایجاد محتوای مرتبط از اینستاگرام درآمد کسب کنند. اینفلوئنسرها می توانند افراد مشهور، ورزشکاران یا افراد عادی با فالوورهای زیادی در اینستاگرام باشند. شرکت ها برای اینفلوئنسرها محصولات پرداختی یا رایگان ارائه می دهند تا محصولات یا خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند. اینفلوئنسرها برای پست های اینستاگرام چقدر دستمزد می گیرند؟

اینفلوئنسرهای نانو (2000 - 9000 فالوور) - 4000 روپیه تا 16000 روپیه برای هر پست
میکرو اینفلوئنسرها (10000 تا 50000 دنبال کننده) - 16000 تا 30000 روپیه در هر پست
اینفلوئنسرهای سطح متوسط ​​(60000 تا 100000 فالوور) - 35000 تا 60000 روپیه برای هر پست
اینفلوئنسرهای درجه یک (100000 - 500000 دنبال کننده) - حداکثر 1 لک
مگا اینفلوئنسرها (بیش از 500000 دنبال کننده) - تا 1.2 لک
برای دریافت پست های اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟
تعداد فالوورهایی که برای کسب درآمد در اینستاگرام نیاز دارید ممکن است بسته به جایگاه شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ نویس مد هستید، ممکن است برای شروع به درآمد قابل توجه به دنبال کنندگان بیشتری نیاز داشته باشید. اما اگر شغل شما آشپزی یا تناسب اندام است، ممکن است بتوانید با کمتر از 10000 دنبال کننده شروع به کسب درآمد کنید.

بنابراین، طاقچه نقش مهمی در تعیین تعداد فالوور برای ایجاد کسب و کار در اینستاگرام دارد. برخی از اینفلوئنسرهای نانو با کمتر از 5000 فالوور می توانند از طریق اینستاگرام درآمدزایی کنند. کسب و کارها با نرخ تعامل بالا به این اینفلوئنسرها نزدیک می شوند و مخاطبان محتوای آنها را دوست دارند و به اشتراک می گذارند.

5 راه برای کسب درآمد از اینستاگرام


حمایت مالی شوید
محتوای اسپانسر شده راهی کارآمد برای کسب درآمد از اینستاگرام است. اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوورهای خوبی دارند اغلب توسط برندها یا آژانس های بازاریابی برای ایجاد پست های حمایت شده برای محصولات خود تماس می گیرند. اگر دنبال کنندگان زیادی ندارید، همچنان می توانید با پیوستن به برخی از بازارهای تأثیرگذار موجود در اینترنت، خود را قابل مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکتی که می‌خواهید با آن همکاری کنید، برای حمایت مالی اقدام کنید.

مقدار پولی که برندها برای یک پست حمایت شده به شما ارائه می دهند به تعداد فالوورهای شما و نرخ تعامل بستگی دارد. اینستاگرام الزام می‌کند که همه پست‌های حمایت‌شده باید به‌عنوان اسپانسر علامت‌گذاری شوند تا مخاطب بداند که این یک مشارکت پولی بین اینفلوئنسر و برند است.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید
اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که عمدتاً توسط نسل های جوان استفاده می شود. این یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و تعامل با مخاطبان هدف شما است. تبلیغ کسب و کار شما در اینستاگرام به آگاهی مردم از محصولات و خدمات شرکت شما کمک می کند.

می‌توانید با ایجاد یک حساب تجاری، دنبال کردن سایر حساب‌های مشابه، آپلود تصاویر با کیفیت بالا، استفاده از هشتگ‌ها، پیوند دادن حساب خود به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر، و تعامل با فالوورها از طریق نظرات یا لایک کردن پست‌ها، کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. . همچنین می‌توانید ویدیوهایی را پست کنید که محصولاتی را که باید ارائه دهید برای جلب مشارکت بیشتر دنبال‌کنندگان به نمایش بگذارد.

با ترویج کسب و کار خود به روشی صحیح، خود را برای موفقیت آماده کنید. این باعث ایجاد آگاهی از برند شما و جذب مشتریان جدید می شود که در نهایت باعث افزایش سودآوری کسب و کار شما می شود.

 

کاستوف های خود را بفروشید
اگر تعجب می‌کنید که اینستاگرام‌بازان چگونه با فروش کادوهای خود در رسانه‌های اجتماعی درآمد کسب می‌کنند، اجازه دهید به شما بگوییم چگونه. اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، به این معنی که کاربران بیشتر با تصاویر جذب می شوند تا متن. این آن را به مکانی عالی برای فروش کاسه‌های خود تبدیل می‌کند. اگر لباس، اکسسوری یا موارد دیگری دارید که دیگر نمی‌خواهید یا به آن‌ها نیاز ندارید، می‌توانید آن‌ها را برای فروش در اینستاگرام قرار دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کالا عکس بگیرید، توضیح مختصری بنویسید و در اینستاگرام پست کنید. همچنین می توانید از هشتگ ها برای نمایش بیشتر پست خود استفاده کنید. فراموش نکنید که یک لینک به فروشگاه آنلاین یا وب سایت خود را در نمایه خود قرار دهید تا خریداران بالقوه بتوانند محصولاتی را که ارائه می دهید نگاه کنند و در مورد خرید تصمیم بگیرند. این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر چیزهایی است که دیگر به آن نیاز ندارید و از آن پول اضافی به دست آورید.

از طریق ویدیوهای زنده نشان کسب کنید
اینستاگرام خیلی دوست دارد ویژگی های جدیدی را به برنامه خود معرفی کند. Instagram Live به عنوان یک ویژگی در سال 2017 اضافه شد.این قابلیت به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای زنده را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. وقتی فیلمبرداری تمام شد، ویدیو ناپدید می شود یا می توان آن را به عنوان یک پست در فید ذخیره کرد تا بینندگان بعداً آن را تماشا کنند. در برخی کشورها، اینستاگرام نشان‌ها را به عنوان یک ویژگی جدید مرتبط با ویدیوهای زنده شروع کرده است. نکته مهم در مورد آن این است که به کاربران امکان کسب نشان می دهد.

کاربران می توانند 3 نشان مختلف را در طول یک ویدیوی زنده خریداری کنند. این نشان ها 0.99 دلار (76 روپیه)، 1.99 دلار (152 روپیه) و 4.99 دلار (381 روپیه) قیمت دارند. هنگامی که یک فالوور یا یک بیننده در طول پخش زنده ویدیویی یک نشان را خریداری می کند، قلب ها در کنار نام کاربری آنها در بخش نظرات ظاهر می شوند. قلب ها نشان دهنده حمایت از خالق است. با برقراری ارتباط مداوم با بینندگان و کسب نشان‌های بیشتر، سازندگان می‌توانند از ویدیوهای لایو اینستاگرام درآمد کسب کنند.

از ویدیوهای خود با تبلیغات درآمد کسب کنید
ویدئوهای IGTV ویدئوهای طولانی مدتی هستند که توسط سازندگان و کسب‌وکارها تولید می‌شوند تا ارزشی برای مخاطبان خود فراهم کنند. از آنجایی که این ویدیوها به اندازه کافی طولانی هستند، می توانید تبلیغاتی را برای درآمدزایی در بین آنها قرار دهید. تبلیغات 15 ثانیه محتوای ویدیویی است که وقتی بیننده ویدیوهای IGTV را تماشا می کند پخش می شود. درآمد ایجاد شده بستگی به تعداد بازدیدهایی دارد که یک ویدیو جمع آوری کرده است. در اصطلاح فنی به بازی های پولی معروف است. اینستاگرام در ماه مه 2020 شروع به اشتراک درآمد تبلیغاتی با سازندگان محتوا کرد.

نتیجه

اینستاگرام فقط یک پلتفرم رسانه اجتماعی نیست. این به عنوان یک بازار جهانی برای سازندگان محتوا و کارآفرینان ظهور کرده است که در آن می توانند محصولات و خدمات خود را بفروشند. این یک پلت فرم عالی برای ارتباط با مخاطب هدف و ایجاد اعتماد با مشتریان است. کلید به دست آوردن فالوورهای جدید در اینستاگرام این است که برای مخاطبان خود واقعی، شفاف و صادق باشید. وقتی مشتریان شما واقعی را می بینند، بیشتر به سمت خرید محصولات یا محصولات پیشنهادی شما سوق پیدا می کنند. اکنون که می دانید چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنید، باید به یاد داشته باشید که ثبات کلید اصلی است. ایجاد فالوور در شبکه های اجتماعی نیازمند زمان و صبر است. به آن ادامه دهید و موفق خواهید شد.

برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، وبلاگ‌های خبری و مقالات مرتبط با کسب‌وکارهای خرد، کوچک و متوسط ​​(MSME)، نکات تجاری، مالیات بر درآمد، GST، حقوق و دستمزد و حسابداری، خطابوک را دنبال کنید.

https://asemooni.com/mymember-shop-58250


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]