مراحل آسان براي كسب درآمد از اينستاگرام

اينستاگرام يك پلتفرم رسانه اجتماعي است كه افراد و مشاغل براي به اشتراك گذاري محتواي خود از آن استفاده مي كنند. اينستاگرام در ابتدا فقط به اشتراك گذاري تصاوير براي جلب توجه مخاطبان بود. اما اكنون، به عنوان يك فرصت تجاري مهم براي كارآفرينان و توليدكنندگان محتوا پديدار شده است. افراد مي توانند از چندين روش مانند ويديوهاي IGTV، حلقه ها، لايو اينستاگرام و غيره براي ارتباط با مخاطبان جهاني استفاده كنند. اين قرار گرفتن به ايجاد منبع درآمد براي سازندگان و مشاغل كمك مي كند. پس بياييد ببينيم چگونه از اينستاگرام درآمد كسب كنيم. در زير ليستي از روش هايي وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي كسب درآمد از حساب اينستاگرام خود استفاده كنيد.

آيا مي دانستيد؟

ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال اينستاگرام وجود دارد. از اين تعداد، حدود 500 ميليون نفر هر روز از اينستاگرام استفاده مي كنند. اكثر اين كاربران در گروه سني 25 تا 34 سال قرار دارند. از آنجايي كه اكثر افراد اين گروه سني منبع درآمدي منظمي دارند، اينستاگرام را به بازاري قوي براي فروش محصولات و خدمات تبديل مي كنند.

 

درآمد اينفلوئنسرها از اينستاگرام چقدر است؟


اينفلوئنسر ماركتينگ شكل نسبتا جديدي از بازاريابي است كه در سال هاي اخير محبوبيت زيادي پيدا كرده است. اين شكل از تبليغات به شركت‌ها اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده از «اينفلوئنسرهاي» محبوب رسانه‌هاي اجتماعي به عنوان رسانه‌اي براي تبليغات، با محصولات و خدمات خود به مخاطبان بيشتري دست يابند.

اينفلوئنسرها مي توانند با ايجاد محتواي مرتبط از اينستاگرام درآمد كسب كنند. اينفلوئنسرها مي توانند افراد مشهور، ورزشكاران يا افراد عادي با فالوورهاي زيادي در اينستاگرام باشند. شركت ها براي اينفلوئنسرها محصولات پرداختي يا رايگان ارائه مي دهند تا محصولات يا خدمات خود را در اينستاگرام تبليغ كنند. اينفلوئنسرها براي پست هاي اينستاگرام چقدر دستمزد مي گيرند؟

اينفلوئنسرهاي نانو (2000 - 9000 فالوور) - 4000 روپيه تا 16000 روپيه براي هر پست
ميكرو اينفلوئنسرها (10000 تا 50000 دنبال كننده) - 16000 تا 30000 روپيه در هر پست
اينفلوئنسرهاي سطح متوسط ​​(60000 تا 100000 فالوور) - 35000 تا 60000 روپيه براي هر پست
اينفلوئنسرهاي درجه يك (100000 - 500000 دنبال كننده) - حداكثر 1 لك
مگا اينفلوئنسرها (بيش از 500000 دنبال كننده) - تا 1.2 لك
براي دريافت پست هاي اينستاگرام به چند فالوور نياز داريد؟
تعداد فالوورهايي كه براي كسب درآمد در اينستاگرام نياز داريد ممكن است بسته به جايگاه شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر شما يك وبلاگ نويس مد هستيد، ممكن است براي شروع به درآمد قابل توجه به دنبال كنندگان بيشتري نياز داشته باشيد. اما اگر شغل شما آشپزي يا تناسب اندام است، ممكن است بتوانيد با كمتر از 10000 دنبال كننده شروع به كسب درآمد كنيد.

بنابراين، طاقچه نقش مهمي در تعيين تعداد فالوور براي ايجاد كسب و كار در اينستاگرام دارد. برخي از اينفلوئنسرهاي نانو با كمتر از 5000 فالوور مي توانند از طريق اينستاگرام درآمدزايي كنند. كسب و كارها با نرخ تعامل بالا به اين اينفلوئنسرها نزديك مي شوند و مخاطبان محتواي آنها را دوست دارند و به اشتراك مي گذارند.

5 راه براي كسب درآمد از اينستاگرام


حمايت مالي شويد
محتواي اسپانسر شده راهي كارآمد براي كسب درآمد از اينستاگرام است. اينفلوئنسرهايي كه تعداد فالوورهاي خوبي دارند اغلب توسط برندها يا آژانس هاي بازاريابي براي ايجاد پست هاي حمايت شده براي محصولات خود تماس مي گيرند. اگر دنبال كنندگان زيادي نداريد، همچنان مي توانيد با پيوستن به برخي از بازارهاي تأثيرگذار موجود در اينترنت، خود را قابل مشاهده كنيد. همچنين مي‌توانيد از طريق وب‌سايت شركتي كه مي‌خواهيد با آن همكاري كنيد، براي حمايت مالي اقدام كنيد.

مقدار پولي كه برندها براي يك پست حمايت شده به شما ارائه مي دهند به تعداد فالوورهاي شما و نرخ تعامل بستگي دارد. اينستاگرام الزام مي‌كند كه همه پست‌هاي حمايت‌شده بايد به‌عنوان اسپانسر علامت‌گذاري شوند تا مخاطب بداند كه اين يك مشاركت پولي بين اينفلوئنسر و برند است.

كسب و كار خود را تبليغ كنيد
اينستاگرام يك پلتفرم رسانه اجتماعي است كه عمدتاً توسط نسل هاي جوان استفاده مي شود. اين يك راه عالي براي تبليغ كسب و كار شما و تعامل با مخاطبان هدف شما است. تبليغ كسب و كار شما در اينستاگرام به آگاهي مردم از محصولات و خدمات شركت شما كمك مي كند.

مي‌توانيد با ايجاد يك حساب تجاري، دنبال كردن ساير حساب‌هاي مشابه، آپلود تصاوير با كيفيت بالا، استفاده از هشتگ‌ها، پيوند دادن حساب خود به ديگر پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك يا توييتر، و تعامل با فالوورها از طريق نظرات يا لايك كردن پست‌ها، كسب‌وكار خود را در اينستاگرام تبليغ كنيد. . همچنين مي‌توانيد ويديوهايي را پست كنيد كه محصولاتي را كه بايد ارائه دهيد براي جلب مشاركت بيشتر دنبال‌كنندگان به نمايش بگذارد.

با ترويج كسب و كار خود به روشي صحيح، خود را براي موفقيت آماده كنيد. اين باعث ايجاد آگاهي از برند شما و جذب مشتريان جديد مي شود كه در نهايت باعث افزايش سودآوري كسب و كار شما مي شود.

 

كاستوف هاي خود را بفروشيد
اگر تعجب مي‌كنيد كه اينستاگرام‌بازان چگونه با فروش كادوهاي خود در رسانه‌هاي اجتماعي درآمد كسب مي‌كنند، اجازه دهيد به شما بگوييم چگونه. اينستاگرام يك پلت فرم بصري است، به اين معني كه كاربران بيشتر با تصاوير جذب مي شوند تا متن. اين آن را به مكاني عالي براي فروش كاسه‌هاي خود تبديل مي‌كند. اگر لباس، اكسسوري يا موارد ديگري داريد كه ديگر نمي‌خواهيد يا به آن‌ها نياز نداريد، مي‌توانيد آن‌ها را براي فروش در اينستاگرام قرار دهيد.

تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از كالا عكس بگيريد، توضيح مختصري بنويسيد و در اينستاگرام پست كنيد. همچنين مي توانيد از هشتگ ها براي نمايش بيشتر پست خود استفاده كنيد. فراموش نكنيد كه يك لينك به فروشگاه آنلاين يا وب سايت خود را در نمايه خود قرار دهيد تا خريداران بالقوه بتوانند محصولاتي را كه ارائه مي دهيد نگاه كنند و در مورد خريد تصميم بگيرند. اين يك راه عالي براي خلاص شدن از شر چيزهايي است كه ديگر به آن نياز نداريد و از آن پول اضافي به دست آوريد.

از طريق ويديوهاي زنده نشان كسب كنيد
اينستاگرام خيلي دوست دارد ويژگي هاي جديدي را به برنامه خود معرفي كند. Instagram Live به عنوان يك ويژگي در سال 2017 اضافه شد.اين قابليت به كاربران اجازه مي دهد ويديوهاي زنده را با فالوورهاي خود به اشتراك بگذارند. وقتي فيلمبرداري تمام شد، ويديو ناپديد مي شود يا مي توان آن را به عنوان يك پست در فيد ذخيره كرد تا بينندگان بعداً آن را تماشا كنند. در برخي كشورها، اينستاگرام نشان‌ها را به عنوان يك ويژگي جديد مرتبط با ويديوهاي زنده شروع كرده است. نكته مهم در مورد آن اين است كه به كاربران امكان كسب نشان مي دهد.

كاربران مي توانند 3 نشان مختلف را در طول يك ويديوي زنده خريداري كنند. اين نشان ها 0.99 دلار (76 روپيه)، 1.99 دلار (152 روپيه) و 4.99 دلار (381 روپيه) قيمت دارند. هنگامي كه يك فالوور يا يك بيننده در طول پخش زنده ويديويي يك نشان را خريداري مي كند، قلب ها در كنار نام كاربري آنها در بخش نظرات ظاهر مي شوند. قلب ها نشان دهنده حمايت از خالق است. با برقراري ارتباط مداوم با بينندگان و كسب نشان‌هاي بيشتر، سازندگان مي‌توانند از ويديوهاي لايو اينستاگرام درآمد كسب كنند.

از ويديوهاي خود با تبليغات درآمد كسب كنيد
ويدئوهاي IGTV ويدئوهاي طولاني مدتي هستند كه توسط سازندگان و كسب‌وكارها توليد مي‌شوند تا ارزشي براي مخاطبان خود فراهم كنند. از آنجايي كه اين ويديوها به اندازه كافي طولاني هستند، مي توانيد تبليغاتي را براي درآمدزايي در بين آنها قرار دهيد. تبليغات 15 ثانيه محتواي ويديويي است كه وقتي بيننده ويديوهاي IGTV را تماشا مي كند پخش مي شود. درآمد ايجاد شده بستگي به تعداد بازديدهايي دارد كه يك ويديو جمع آوري كرده است. در اصطلاح فني به بازي هاي پولي معروف است. اينستاگرام در ماه مه 2020 شروع به اشتراك درآمد تبليغاتي با سازندگان محتوا كرد.

نتيجه

اينستاگرام فقط يك پلتفرم رسانه اجتماعي نيست. اين به عنوان يك بازار جهاني براي سازندگان محتوا و كارآفرينان ظهور كرده است كه در آن مي توانند محصولات و خدمات خود را بفروشند. اين يك پلت فرم عالي براي ارتباط با مخاطب هدف و ايجاد اعتماد با مشتريان است. كليد به دست آوردن فالوورهاي جديد در اينستاگرام اين است كه براي مخاطبان خود واقعي، شفاف و صادق باشيد. وقتي مشتريان شما واقعي را مي بينند، بيشتر به سمت خريد محصولات يا محصولات پيشنهادي شما سوق پيدا مي كنند. اكنون كه مي دانيد چگونه در اينستاگرام كسب درآمد كنيد، بايد به ياد داشته باشيد كه ثبات كليد اصلي است. ايجاد فالوور در شبكه هاي اجتماعي نيازمند زمان و صبر است. به آن ادامه دهيد و موفق خواهيد شد.

براي آخرين به‌روزرساني‌ها، وبلاگ‌هاي خبري و مقالات مرتبط با كسب‌وكارهاي خرد، كوچك و متوسط ​​(MSME)، نكات تجاري، ماليات بر درآمد، GST، حقوق و دستمزد و حسابداري، خطابوك را دنبال كنيد.

https://asemooni.com/mymember-shop-58250


برچسب‌ها: ،

بازدید:

12حقيقت احمقانه كه توسط علم پشتيباني مي شود در مورد موسيقي

مجله mental_floss به جان گرين از ليست شو ماموريت داد تا 12 حقيقت درباره علم موسيقي را گردآوري كند...

 


12 واقعيت موسيقي كه توسط علم حمايت مي شود!


من اينها را به ترتيب نگه مي‌دارم تا بدانيد اگر مي‌خواهيد بيشتر بدانيد، هر واقعيت را در ويديو كجا پيدا كنيد، اما برخي از آنها را حذف مي‌كنم! اگر مي خواهيد بدانيد بقيه چه هستند، فقط بايد ويديو را تماشا كنيد.

1) جذاب ترين آهنگ تمام دوران


محققان در سال 2014 يك بازي به نام "Hooked on Music" ساختند كه بزرگترين موفقيت هاي پاپ از دهه 1940 تا كنون را به نمايش مي گذاشت. جذاب‌ترين آهنگ از همه، The Spice Girl's Wannabe است كه كاربران فقط 2.3 ثانيه براي شناسايي آن نياز داشتند. ميانگين 5 ثانيه بود!

 

2) يك ژانر خاص، مردم را سخاوتمندتر مي كند


مطالعه ديگري در سال 2014 شنوندگان را وادار به انجام يك بازي كرد كه در آن آنها يك ديكتاتور بودند و به شهروندان خود جيره مي دادند. گروه كنترل به هيچ موسيقي گوش نكردند در حالي كه دو گروه آزمايشي به موسيقي كه دوست نداشتند يا موسيقي "سرد آور" گوش مي دادند. كساني كه آهنگ هاي سرد را شنيدند بسيار سخاوتمندتر از گروه هاي ديگر بودند.

 

3) موسيقي انواع خاصي از لرز و غاز را به افراد مي دهد


در مقياس اعتدال، كساني كه براي تجربه و بيان بازتر بودند، نه تنها به انواع موسيقي گوش مي‌دادند و بنابراين با انواع بيشتري از موسيقي مواجه مي‌شدند، بلكه كساني بودند كه به طور ذهني بيشترين ارزش را از آن دريافت كردند. اين افراد هستند كه اغلب نسبت به ديگران لرز و لرزش ناشي از موسيقي متحرك را تجربه مي كنند!

 

4) موسيقي با آزاد كردن دوپامين در مغز، پاداش را شبيه سازي مي كند.



وقتي از زمان‌هاي مثبتي مانند خوردن، عشق‌بازي يا روشن شدن و پريدن از چيزي لذت مي‌بريم، دوپاميني دريافت مي‌كنيم كه حس لذت را به ما مي‌دهد. مشخص شده است كه موسيقي باعث افزايش فعاليت در ناحيه هسته اكومبنس مغز مي شود كه ترشح دوپامين را تنظيم مي كند.

 

5) نوزادان متولد نشده موسيقي را مي شنوند و نسبت به آن واكنش نشان مي دهند


يك خانم دانشمند شيدايي با جراحي يك ميكروفون را در رحم زنان باردار قرار داد تا دو چيز را اندازه گيري كند: اگر موسيقي در خارج از رحم پخش مي شد در داخل آن شنيده مي شد و اگر ضربان قلب جنين تحت تأثير آن قرار مي گرفت. جواب اين بود... بله و بله! اينكه آيا اين بدان معناست كه نوزادان از آن لذت مي برند يا نه، غير قابل تعيين است.

 

6) نوزادان نارس از شنيدن لالايي ها سود مي برند


272 نوزاد نارس در سال 2013 از هم جدا شدند و برخي به لالايي گوش مي‌دادند، در حالي كه ديگران چيزي يا Satanic Thrash Metal نمي‌شنيدند... خوب، من آن قسمت را ساختم. اما نوزاداني كه به لالايي گوش مي‌دادند ضربان قلب آهسته‌تر و دريافت كالري بيشتري نشان دادند! خلق و خوي آنها به احتمال زياد بهبود يافته و احساس راحتي آنها افزايش يافته است.

 

7) گوش دادن به موسيقي اضطراب را كاهش مي دهد و ايمني را تقويت مي كند


اين فاكتوئيد از يك مطالعه فراپژوهشي بيرون آمده است (به اين معني كه شخصي داده‌هاي حدود 400 تحقيق ديگر را جمع‌آوري كرده است، به اين معني كه مقدار ناگفته‌اي پول براي چيزي هدر رفته است كه همه از قبل مي‌دانند).

اين به شواهد قابل توجهي خلاصه شد مبني بر اينكه موسيقي لذت بخش اضطراب را كاهش مي دهد و سيستم ايمني بزرگسالان را تقويت مي كند. ما به شما بچه ها در مورد آرامش بخش ترين آهنگ علمي تا كنون گفتيم!

 

8) طرفداران موسيقي كلاسيك و طرفداران هوي متال شبيه هم هستند


در سال 2008 داده هاي روانشناختي در سطح جهاني از طرفداران كلاسيك و طرفداران هوي متال جمع آوري شد. به نظر مي رسد شباهت هايي بين اين دو گروه وجود دارد. آنها هر دو بسيار خلاق، بسيار ملايم و با اعتماد به نفس هستند.

 

9) غير موسيقيدانان تقريباً به ندرت موسيقي را در خواب مي شنوند


موسيقي در روياها حتي براي نوازندگان نادر است. مطالعات نشان داده است كه تنها حدود 40 درصد از نوازندگان موسيقي را در خواب مي شنوند. براي غير موسيقي‌دان‌ها، اين عدد فقط 18 درصد است... حيف، خيلي ناراحت كننده! دليل بيشتري براي يادگيري تئوري موسيقي و ساز.

10) موسيقي والدين شما بهتر از موسيقي شماست


مگر اينكه مثل من باشيد و به چيزهاي قديمي تر گوش دهيد، بحث كردن با والدينتان در مورد انتخاب هاي موسيقي شما فايده اي ندارد. انجام مي دهند.

مطالعات تجزيه و تحليل موسيقي پاپ دهه به دهه نشان مي دهد كه تعداد نت ها، آكوردها، كليدها، تغييرات، واژگان، موضوعات و حالات به تدريج كاهش مي يابد. تقريباً مثل اين است كه غول‌هاي صنعت ياد گرفته‌اند كه ساختن موسيقي تا حد امكان عمومي و واكنش‌هاي تكانه‌اي باعث مي‌شود بچه‌ها پول نقد خود را سريع‌تر و بيشتر سرفه كنند.

 

11) موسيقي پاپ آنقدر قابل پيش بيني است كه رايانه ها مي توانند آن را بنويسند


رياضيدانان براي مطالعه و مدولار كردن موسيقي پاپ به آزمايشگاه دست زدند تا بتوان آن را در يك الگوريتم كامپيوتري قرار داد. نتيجه نهايي؟

رايانه ها اكنون نه تنها مي توانند موسيقي پاپ را به خوبي هر يك از ترانه سرايان صنعت بنويسند، بلكه مي توانند عناصري را نيز اضافه كنند كه بر اساس روندهاي كپي-كتي كه رخ مي دهد، شانس تبديل شدن به موفقيت بعدي را افزايش دهند.


12) روندهاي موسيقي ممكن است بر بازار بورس تأثير بگذارد


اين يكي از آن چيزهايي است كه "همبستگي علت نيست"، اما محققان دريافتند كه روند در سرعت 100 آهنگ برتر از سال 1958 تا 2007 به S&P 500 براي همان سال ها مربوط مي شود. آنها دريافتند كه موسيقي آرام‌تر، آرام‌تر و ساده‌تر هميشه قبل از وقوع نوسان در بازار سهام رو به افزايش است.

source


برچسب‌ها: ،

بازدید:

تست ايندكسينگ

به نام خدا اين بلاگ فقط جهت تست ايندكسينگ ميباشد و هيچ كاربرد ديگري ندارد. استفاده از لينك هاي زير براي سايت هاي خودتان حلال ميباشد.

با تشكر از همراهي شما...

https://telegra.ph/5-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-04-11

 

https://telescope.ac/followers-CwL_akZ6P/chgwnh-1000-flwwr-wl-y-baady-ynstgrm-khwd-r-bh-dst-awrym-nwshth-shdh-twst-caroline-forsey-cforsey1-ynflwy-nsr-bry-ynstgrm-aakhs-my-gyrd-bh-myd-ynkhh-flwwrhy-byshtry-dr-ynstgrm-dshth-bshd-br-khsy-pwshydh-nyst-khh-frst-hy-tjry-dr-ynstgrm-hmchnn-dr-hl-rshd-hstnd-tqryban-90-drsd-z-1-mylyrd-khrbr-faal-mhnh-ynstgrm-ykh-hsb-tjry-r-dr-yn-pltfrm-dnbl-my-khnnd-w-bysh-z-200-mylywn-hsb-tjry-wjwd-drd-ddh-hy-jdyd-gzrsh-taaml-ynstgrm-nskhh-2022-m-khr-yn-st-mgr-ynkhh-mshhwr-nbshyd-jmaa-awry-flwwrhy-aazym-dr-ynstgrm-bdwn-khr-skht-wqaaan-skht-st-khwshbkhtnh-chnd-khr-wjwd-drd-khh-my-twnyd-blfslh-njm-dhyd-t-hdql-1000-flwwr-b-khyfyt-bry-hsb-shkhsy-y-hrfh-y-ynstgrm-khwd-jmaa-awry-khnyd-hmh-chyz-dr-mwrd-yn-st-khh-bdnyd-zmn-w-tlsh-khwd-r-khj-srmyh-gdhry-khnyd-dr-yn-pst-chnd-strtjy-r-mwrd-bhth-qrr-mydhym-khh-bh-shm-khmkh-mykhnd-yn-flwwrh-r-bh-dst-awryd-z-yjd-ykh-prwfyl-ynstgrm-b-rzsh-dnbl-khrdn-t-stfdh-z-msbqt-w-wfdr-mndn-bh-brnd-khwd

 

https://www.vingle.net/posts/4373725

 

https://sites.google.com/view/myfollowersnew/home

 

https://groups.google.com/g/myfollower/c/F80B664RyYM

 

https://pin.it/4v8T7Om

 

https://www.scoop.it/topic/lurneorg

 

https://makersplace.com/myfolloweragency/about/

 

https://www.evernote.com/shard/s436/sh/52a6cc76-4be6-095d-b311-170685f07896/429d5c52c41e5f118d656aec203a05d6

 

https://www.instagram.com/classyar_com/

 

https://twitter.com/YarClass

 

https://www.facebook.com/classyarofficial/

 

https://www.pinterest.com/classyar1/

 

https://classyarofficial.tumblr.com/

 

https://notes.io/WCFx

 

https://controlc.com/c9b8646f

 

https://kendofrown9.werite.net/post/2022/04/22/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%A1-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%85-2022-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%85

 

https://www.misterpoll.com/users/pilotoil64

 

https://repo.getmonero.org/lauradrill6

 

با تشكر از توجه شما

 
 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]