مراسم خیریه The Met Gala

هر ساله شیک ترین مراسم خیریه The Met Gala است (اولین دوشنبه در ماه مه برگزار می شود) به میزبانی سردبیر مجله Vogue و افراد مشهور ستاره ای روی فرش قرمز قدم می گذارند. با این حال ، امسال Met Gala به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد. هر Met Gala (که در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار می شود) دارای یک موضوع است. قرار بود سال 2020 "درباره زمان: مد و مدت" باشد. ردیابی تاریخ مد از سال 1870 تا به امروز. از آنجا که همه جشن ها در حال تعلیق است ، در اینجا در mehrparfum.com رایحه های شاخصی را از گذشته تا به امروز انتخاب کرده ایم که بیاناتی دارند.

 

در سال 1912 ، امپراطور ژوزفین به خاطر خط گردن های جسورانه و لباس های کمر امپراتوری مشهور بود. اگر هر شخصیتی تاریخی Met Gala را دوست داشته باشد ، این ژوزفین خواهد بود. اعتقاد بر این است که او برای ساخت عطر خود به The House of Houbigant سفارش داده است. سبک رمانتیک و شاهنشاهی او را با Quelques Fleurs ، ترکیبی از گلهای نرم و احساسی ایجاد شده در سال 1912 که از شکوفه های نارنجی ، گل ارکیده ، گل میخک و گل رز با خشک کردن عنبر ساخته شده است ، به تصویر بکشید. طول عمر و محبوبیت بی انتها Quelques Fleurs قابل بحث نیست.

شالیمار جشن شرقی است

Roaring 20s سن رهایی زنان بود و خانم های جوانی که به flapper معروف بودند دامن کوتاه ، شلوار مردانه می پوشیدند ، موهای بلند خود را می زدند و چارلستون می رقصیدند. مردان در حالی که به جدیدترین عصبانیت موسیقی گوش می دادند ، تاکسیدو می پوشیدند و به آنجا می رفتند تا جایی که آنها را هوس می کردند ... Guerlain's Shalimar Perfume ساخته شده در سال 1925 رسوایی ترین عطر زمان خود ، The Met Gala of Orientals بود. خانم ها به دنبال ظاهری رودولف والنتینو افتادند ، اما این سبک ورزشی و مردانه ارنست همینگوی بود که نشان می دهد از سن Havana توسط Aramis یک ادکلن دودی و دودی است که حسی و مردانه است.

met gala perfume femme rochas

دهه 1940: در سال 1944 ، پس از جنگ جهانی دوم ، Femme Rochas توسط Edmond Roudnitska ایجاد شد و بدون شک یکی از خوشبوترین عطرهای زنانه در تمام دوران ها است. این شیرینی میوه ای توسط طراح مارسل روچاس برای همسر سوم خود سفارش داده شد و پرچم از شکل شهوت انگیز مای وست الگو گرفته است. Femme عطر ادکلن Met Gala است.

l'air du temps

دهه 1950 اغلب به عنوان عصر طلایی عطر و مد شناخته می شود. این عصر زرق و برق روزمره بود ، زمانی که زنان دستکش می پوشیدند و هرگز بدون آرایش از خانه خارج نمی شدند. لباس مشکی کوچک ظاهر خود را در زنان خانه دار و ستاره های سینما نشان داد و مردان پیراهن های گردن باز و شلوارهای باریک برش داشتند. همچنین زمان عصیان ، آغاز راک اند رول بود و مردان جوان از جیمز دین الگوبرداری می کردند در حالی که دختران جوان دکمه های شلوار جین خود را می غلتاندند و هنگامی که الویس بر روی صحنه شیطنت می کرد ، از فشار دهنده های پدال استفاده می کردند. برای به دست آوردن فضل دهه 50 ، دوریس دی می توانست L’air Du Temps را با نت های گل میخک و عنبیه و رنگ های مختلف هلو استفاده کند. برای مردان کلاسیک دهه 50 ، هیچ چیز پیر Old Spice را پاک نمی کند.

دهه 60 دهه عشق صلح و راک اند رول بود. یک گل در موهای خود بپوشید. روغن پاچولی محبوب بود. با L'Artisan Parfumeur Patchouli Patch عطر رایحه هیپی بپوشید تصویری پیچیده از بوی خاکی پچولی head shop است. Met Gala of Patchouli که با روغن پچولی واقعی ، اسمانتوس نرم ، مشک سفید ، انیسون ستاره ای و زیره سبز ترکیب شده است.

 

 

دهه 1970 پر از رایحه های معطر و گل بود. Jovan Musk for Men ادکلنی با تعادل عالی مشک و آهک مردانه است که توسط نعناع و اسطوخودوس کمی نرم می شود.

عطر ادکلن جورجیو بورلی هیلز - 1989

80 s Excess: موهای بزرگ و لنت های بزرگ شانه خواستار عطر بزرگ هستند. بیشتر بیشتر بود جورجیو بورلی هیلز در سال 1981 معرفی شد و جشن متال گلها است. یک دسته گل گل یاس و گاردنیا توسط چوب صندل ، پاچولی ، وانیل ، عنبر ، سرو ، خزه بلوط و مشک احاطه شده بود. این عطر نشان دهنده لوکس بودن و ماندگاری آن بسیار زیاد بود ، به دلیل شدت آن اغلب از رستوران ممنوع بود.

آرمانی بسیاری از مشاهیر Met Gala را می پوشد

1990s: Acqua Di Gio توسط جورجیو آرمانی که بسیاری از افراد مشهور را در Met Gala لباس می پوشد ، در سال 1996 ایجاد شد. این ادکلن شماره یک پرفروش ترین مردان در آمریکا است و اولین عطر مردانه است که توسط طراح مشهور ایتالیایی ایجاد شده است. رایحه آبزی و تازه آن نسیم مدیترانه ای را تداعی می کند و برای هوای گرم بسیار مناسب است.

 

اوایل دهه 2000 رایحه های مشهور را به ارمغان آورد. یکی از محبوب ترین ها در تمام دوران ها Glow by J.Lo است. فروشگاه ها نمی توانند آن را در انبار نگه دارند! جی لو عادی فرش قرمز Met Gala است. نرم و زنانه ، با نت هایی از مرکبات ، گل رز و گل های سفید ، Glow در بطری حسی قرار گرفته است که یادآور شبح انحنای او است ...

 

2010 تا کنون: در گذشته ، عطرهای خوش طعم برای تعداد معدودی انتخاب می شدند. مارک فرانسوی M. Micallef با گلدان آناندا یک گل درخشان ایجاد می کند که درخشان و سبک است. این بوسیله جفری نجمان و ژان کلود استیر خلق شده و با رایحه مرکبات پرتقال تلخ و لیمو که توسط آلو کمی شیرین تر نشان داده می شود ، باز می شود. آلدئیدهای درخشان مانند حباب ها را در فلوت بلوری شامپاین Perrier-Jouet آزار می دهند. در هنگام گپ زدن در Met Gala عالی است


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]