تفاوت تیک تاک و اینستاگرام در چیست؟ همراه با نقد و بررسی

پلتفرم رسانه های اجتماعی متعلق به Fb اینستاگرام ، Instagram Reels را در آگوست این 12 ماه راه اندازی کرد . زودتر از موعدی که Reels راه اندازی شد ، مشتریان رسانه های اجتماعی شروع به خرید ویو استوری اینستاگرام سلام ادز مقایسه آن با برخی دیگر از پلتفرم های معروف رسانه های اجتماعی Tik Tok کردند. و مطمئناً مقایسه ها کاملاً معتبر بود. برخی از توابع حلقه ها ممکن است بسیار شبیه Tik Tok باشند ، اما تفاوت های گسترده ای نیز وجود دارد.

خرید بازدید اینستاگرم سلام ادز

اول و اولیه ، بیایید بفهمیم Instagram Reels دقیقاً چیست؟

برخلاف تیک توک ، Instagram Reels به خودی خود یک سیستم عامل نیست. در حقیقت ، این یک ویژگی قابل دسترس در پلت فرم رسانه های اجتماعی اینستاگرام است.

Reels روشی امروزی برای ایجاد خنده و محتوای ویدئویی جذاب است. قرعه کشی اینستاگرام در نزدیکی 50 مکان بین المللی در سراسر بخش ، متشکل از ایالات متحده و کانادا قرار دارد.

مشتریان می توانند فیلم های 15 تا 22 را تنظیم کنند که به صورت صوتی تنظیم شده و یا تنظیم شوند و آنها را در گواهی های اینستاگرام ، Feed یا برگه کاملاً جدید Reels که باید در نمایه خود داشته باشد ، تنظیم کنند. تقریباً نیمی از فیلم های بارگذاری شده در اینستاگرام 15 ثانیه یا کمتر هستند که ممکن است در انتخاب راه اندازی Reels نقش داشته باشد.

اگر می خواهید یک فیلم Reels را مستند کنید ، می توانید تایمر را تنظیم کنید تا خود را مستند کند . علاوه بر این می توانید از فیلترهای متعددی استفاده کنید ، دقیقاً مانند آنچه در داستان های خود می توانید استفاده کنید.

اینستاگرام با چندین برچسب موسیقی همکاری کرده است. حلقه ها برای ایجاد برچسب های لحن در افکار به ایجاد تبدیل شدند ، بنابراین شما می توانید به هزاران کلیپ و آهنگ از کتابخانه اینستاگرام دسترسی داشته باشید. شما می توانید هر موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید بدون اینکه تقریباً اخطار در حق نسخه برداری ایجاد کند. شما may't همین کار را برای فیلم نمایش مشخصات عمومی روزمره و یا IGTV است.

تیک توک چیست؟

Tik Tok یک برنامه در رسانه های اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری فیلم های کوتاه تلفن همراه ایجاد شده است. متعلق به ByteDance است ، یک سازمان فناوری خالص چینی ، مستقر در Zhang Yiming در سال 2012.

تیک توک به ویژه به دلیل لب همگام سازی ، رقص و فیلم های کمدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اما ، این فقط به این محدود نمی شود. همچنین می توانید چندین آموزش در مورد Tik Tok از آشپزی گرفته تا تزئینات خانگی پیدا کنید

Instagram Reels و Tik Tok چگونه قابل مقایسه هستند؟

علاوه بر اینکه برنامه های اشتراک ویدیو است ، چند شباهت آشکار دیگر ین Instagram Reels و Tik Tok وجود دارد. تعجب آور نیست که مردم خیلی سریع در بررسی این 2 اقدام کرده اند.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام ارزان و فوری با سلام ادز

تعدادی از شباهت ها عبارتند از:

هر حلقه Tik Tok و Instagram باید در دستگاه های تلفن همراه باشد نه رایانه ها

می توانید در هر دو برنامه فیلم های کوتاه تا حداکثر 15 ثانیه ایجاد کنید

می توانید کلیپ های صوتی را در تصاویر متحرک Reels و Tik Tok قرار دهید. آنها ممکن است آهنگ یا قطعات صوتی دیگری باشند.

هر یک از برنامه ها برای لذت بردن و تحصیل استفاده می شود

از دیدگاه تجاری ، هر دو برنامه طرفداران زیادی دارند که ممکن است توسعه تمرکز آرم بسیار خوب باشد

اکثر مشتریان در دانشنامه آزاد Tok و نمایش مشخصات عمومی قرقره در میان یک مدت زمان طولانی از 18 و 24 سال است.

تمایز چیست؟

مطمئناً ، با هزینه شخصی برای خرید کامنت اینستاگرام سلام ادز ممکن است Tik Tok و Reels بسیار قابل مقایسه باشند. فرض مشترک این است که ممکن است نسخه های متمایز از عامل برابر باشند.

اما برخی از تغییرات اساسی وجود دارد مانند:

محدودیت زمانی

در حالی که اولین بار پخش می شود ، فیلم های Tik Tok محدودیت زمانی 15 ثانیه داشتند. اما مدت زمان فیلم ها در ژانویه این 12 ماه به 60 ثانیه طولانی شد . با این حال ، تصاویر متحرک Reels دارای محدودیت زمانی پانزده ثانیه ای هستند.

خوراک

یک فید جداگانه برای Reels در اینستاگرام وجود دارد. برای آزمایش فیلم های Reels ، می خواهید به صفحه وب کاوش در اینستاگرام بروید. در حالی که در Tik Tok ، فقط یک خوراک وجود دارد.

Reels از ویژگی دوبیتی برخوردار نیست

یکی از انگیزه های شهرت تیک توک ویژگی دونفره است. یک ویدیوی دو نفره تیک توک شامل ویدیوی معتبری است که در یک طرف قرار دارد و یک ویدیوی تقلیدی است که در طرف مقابل قرار گرفته است. موقعیت های خواستار اجرای دوئت در تیک توک بسیار محبوب هستند. Instagram Reels دیگر ویژگی دوئت ندارد.

هشتگ ها

هشتگ دیگر فقط سیگنال پوند فروتن نیست. این بخشی ضروری از هر نمایش مشخصات عمومی و دانشنامه آزاد Tok. هشتگ ها برای اتصال محتوای رسانه های اجتماعی شما به یک موضوع خاص ، مناسبت ، موضوع یا تبادل کلامی استفاده می شوند. استفاده از هشتگ در پست های شما باعث می شود که درآمد شما بیشتر مورد پسند اینستاگرام و لایک Tik Tok باشد. اما ، هشتگ های استفاده شده در Instagram Reels و Tik Tok متفاوت است. چند هشتگ معروف تیک توک # پرطرفدار ، # معمولی و #tiktokcomedy هستند. سپس دوباره ، معروف ترین هشتگ های Reels #reels ، #reelsinstagram و #reelsvideo هستند.

خرید کامنت فوری اینستاگرام ارزان در سلام ادز

جمعیتی

اطلاعات جمعیتی پایگاه مصرف کننده اینستاگرام نسبت به Tik Tok تنوع گسترده تری دارد. اکثر کاربران تیک توک نوجوان هستند در حالی که اکثر کاربران اینستاگرام در انواع 30 تا 50 ساله هستند.

چگونه می توانید از Reels Instagram بهره مند شوید

شماره یک مزیت Reels این است که بسیار در Instagram قرار دارد ، بستری که اکثر گروه ها و مارک ها از قبل استفاده می کنند. دنبال کنندگان اینستاگرام شما همچنین می توانند طرفداران Reels شما باشند. حلقه ها راه دیگری برای هدایت ، راهی خوشایندتر برای تولیدکنندگان یا مشاغل برای تعامل با مشتریانشان است.

اینستاگرام در اکتبر 2010 منتشر شد. با توجه به این موضوع ، مارک ها و آژانس های موجود در اینستاگرام تقریباً نحوه استفاده از بستر رسانه های اجتماعی برای رشد تجارت ، استراتژی های خود را ارائه داده اند. با استفاده از Reels که به تازگی منتشر شده است ، همه آنها می خواهند فیلم های Reels را در روش تبلیغات و بازاریابی خود بگنجانند. با استفاده از Reels ، اکنون گروه ها برای بدست آوردن اطلاعات و بینش تقریباً در مورد شرکت خود به بستر دیگری نیاز ندارند. آنها بدون هیچ تلاش اضافی قادر به دریافت تمام اطلاعات خود از اینستاگرام هستند.

علاوه بر این ، میانگین سن پیروان واقعی اینستاگرام بین 30 و 50 سال است. اگر شرکت تجاری شما با محصولات یا خدماتی سروکار دارد که این گروه سنی را تأمین می کند ، استفاده از Reels نسبت به سیستم های مختلف احساس راحتی بیشتری می کند. درصورتی که مخاطب هدف شما بین 30 تا 50 سال عتیقه باشد ، ممکن است Reels یک مایل فراتر از Tik Tok داشته باشد.

اگر یک نوازنده ، عکاس یا فیلمبردار هستید ، یا در یک شرکت نوآورانه دیگر فعالیت می کنید ، می توانید از Reels برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب ویدئو با طرفداران خود استفاده کنید. می توانید از آن فیلم های کوتاه 15 ثانیه ای استفاده کنید تا به مخاطبان خود نگاهی بیندازید که در پشت صحنه است. شما همچنین می توانید نگاهی کوتاه به سبک زندگی روزمره خود بیاندازید تا یک خواستگاری ماندگار در کنار طرفداران خود بسازید.

آژانس ها و مارک های مختلف می توانند محتوای اصلی یا اصلی را بر اساس Reels به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال ، در صورت خرده فروشی ، چطور در مورد به اشتراک گذاشتن توصیه ها در مورد راه اندازی یک محصول یا روشی برای استفاده از کالاهای مطمئن. اگر در صنعت غذایی هستید ، چرا چند نکته آشپزی متناسب نیست؟

چگونه از Tik Tok سود خواهید برد؟

بخش عظیمی از مشتریان تیک توک نوجوانان هستند. اگر می خواهید دوران زیر مشتریان شبکه های اجتماعی را هدف قرار دهید ، باید از Tik Tok استفاده کنید. نسل جدید در مورد نمایش مواد اضافی ارگانیک و بسیار کمتر نظیر یافته بسیار کنجکاو است.

در رابطه با بازاریابی ، مارک ها و نمایندگی ها می توانند چندین فرصت را در Tik Tok کشف کنند. آنها می توانند از تبلیغات In-Feed استفاده کنند ، که در صفحه For You با برچسب پشتیبان ظاهر می شود. مارک ها همچنین با استفاده از مشارکت با افراد مشهور تیک توک برای تبلیغات تبلیغاتی ، در حال بررسی تبلیغات اینفلوئنسر هستند.

بنابراین ، Instagram Reels یا Tik Tok ، از چه چیزی باید استفاده کنید؟

چرا حالا هر دو نیست؟ هر دو برنامه توانایی افزایش محبوبیت آرم و رشد مشتری را دارند. در پایان ، هر دو سیستم در حال ارائه خدمات یکسان هستند. و همانطور که می گویند ، به هیچ وجه تمام تخم های خود را در یک سبد قرار ندهید.

محتوای محتوایی که برای Reels یا Tik Tok ایجاد می کنید قابل مقایسه است ، اما با تبلیغات جمعیتی مجزا تبلیغ می شود. بنابراین در هر کجا که زنده باشد ، استفاده از هر دو ساختار برای فروش آرم یا شرکت تجاری خود ایده هوشمندانه ای است.

چرا می توانیم هر جایی را عملی کنیم؟ این به دلیل این واقعیت است که تیک توک خشم مردم و دولت های سراسر جهان را جلب کرده است . بیماری همه گیر COVID19 در حال بسته شدن است و بسیاری از کشورها محصولات چینی را تحریم می کنند. آنچه گاز را به این مرکز گاز می افزاید ، این ادعا است که سازمان تعیین کننده تیک توک ، ByteDance می تواند افراد را با درصد سوابق در دولت زبان چینی ثبت کند.

تیک توک اخیراً در هند ممنوع شد. به نظر می رسد ایالات متحده نیز همین قدم را دنبال می کند. دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در مخالفت با ByteDance ، یک فرمان اجرایی را امضا کرد . پس از اجرای دستور دولت ، به سرعت انجام می شود ، ممکن است همه ما در ایالات متحده از انجام هر نوع تجارت با ByteDance یا هر یک از شرکت های تابعه آن منع شده باشیم . این شامل تیک توک است.

اگر شخصی هستید که برای خرید لایک ایرانی فوری اینستاگرام سلام ادز به دلیل تمایلات تبلیغاتی یا تبلیغاتی و بازاریابی خود از نزدیک در تیک توک بانک می کنید ، وقت آن است که به سراغ Reels بروید. یا شاید ، از Reels همراه با Tik Tok استفاده کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]