چگونه می توانم بدون پرداخت هزینه به سرعت هزاران فالوور واقعی اینستاگرام را بدست آورم؟

Instagramming و فاجعه COVID-19 

شیوع COVID-19 یک موقعیت تغییر دهنده سبک زندگی بوده است. با خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام سلام ادز این روش عملکرد شرکت ها و جوامع را کاملاً اصلاح کرده است. در حالی که هر زن یا مردی تمام اقدامات قابل اجرا را برای محافظت از خود در برابر ویروس انجام می دهد ، سازمان ها از راه دور و به طور کامل اداره می شوند. فاصله اجتماعی و نقاشی-از-خانگی چیزهای عادی جدید است و همه ما سعی در تجسم آن داریم.

بیایید در مورد تبلیغات شبکه های اجتماعی ، به ویژه تبلیغات اینستاگرام ، و چگونگی تأثیر بحران در جهان صحبت کنیم. پذیرش به عنوان واقعی با آن است یا نه، Instagramming received't یکسان برای گروه باشد. این پلتفرم دائماً در مورد تعاملات اجتماعی و ایجاد داستان های دیجیتالی ، غنی از نظر بصری بوده است. اما از آنجا که بحران جهان را فرا گرفته است ، ضریب اطلاعاتی شبکه اجتماعی به سطح جدیدی افزایش یافته است.

 

 

اطلاعات غلط و اطلاعات غلط در برخی از اوقات فاجعه بیداد می کنند. به همین دلیل ، اینستاگرام اکنون توانایی خود را به عنوان یک گردآورنده خبر موثر برای جلوگیری از انتشار شایعات مخرب و جعلی تقریباً شیوع یافته است. این سازمان تصمیم گرفته است که تقریباً همه اطلاعات نادرست را تقریباً در مورد بحران دور بیندازد و از طریق هشتگ ها داده های ارزشمندی را از مقامات تناسب اندام ارائه دهد. در حال حاضر ، علاوه بر این از مشتریان خود در جستجوی اثرات حقیقت افزوده مرتبط با ویروس جلوگیری می کند.

صنایع در سراسر جهان اکنون با این اوقات دست و پنجه نرم می کنند. آنها فاقد نقدینگی و چشم انداز رونق هستند و به دنبال کمک مقامات برای زندگی در آب هستند. زنجیره های تأمین کالاهای چینی ، رویدادها و کنفرانس ها ، تأثیرگذارهای سفر ، مکان های غذا خوردن ، بارها و اماکن مسکونی برای جلوگیری از شیوع ویروس ، بیشترین قفل را پشت سر می گذارند.

اکنون مشتریان چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟

با توجه به اینکه بسیاری از ملت های جهان دستورات مستقیمی را در خانه صادر می کنند ، کاربران با استفاده از رسانه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری وقت می کشند. اینستاگرام و تعیین کننده غول اجتماعی آن در فیس بوک چهل درصد افزایش در استفاده از آنها در طی همه گیری را نشان می دهد. بیشتر این مشتریان با خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز در محدوده سنی 18 تا 34 سال قرار دارند. آنها هنوز هم به دنبال به دست آوردن فالوور اینستاگرام و پسندیدن اینستاگرام هستند ، اما شیوه استفاده آنها از این سیستم عامل در حال حاضر بسیار مشخص است.

زمان استفاده بهبود یافته است

انزوای اجتماعی و ماندن در خانه دارند رشد به هنجار جدید، و این در نتیجه میزان اول افزایش در داخل مصرف رسانه های مجازی از طریق انسان است. آنها ممکن است هزینه مقدار انبوهی از ساعت در اینستاگرم به قلاب تا با خانواده و دوستان خود، علاوه بر به زندگی می کنند در مورد کل بسیاری که در اطراف بخش آگاه است.

ارسال و نامزدی بیشتر

رونق در تعداد ارسال و درگیری حقیقتا آشکار است. طرفداران اینستاگرام مارک ها برای برقراری تعامل با محتوا و افراد مدت بیشتری در شبکه می مانند. به همین ترتیب ، شانس بالایی برای داشتن لایک ، بازخورد ، بازدید و سایر معیارهای اینستاگرام بیشتر است. بازاریاب های اینفلوئنسر در اینستاگرام همچنین شاهد یک افزایش شدید به سمت بالا در تعداد پست های پشتیبانی شده هستند و پسندیدن ها ، بازدیدها و اظهارات از طریق آن پست ها به دست می آید.

خرید مستقیم در حال افزایش است

طرفداران واقعی اینستاگرام در حال حاضر در حال ارتباط و تعامل فوری با تولیدکنندگان هستند. آنها تمام وقت را برای یافتن مایحتاج وی و خرید کالاهای موجود در این سکو فرا گرفته اند. با توجه به اینکه اکثر کشورها از مردم خواسته اند که در صورت لزوم بهترین کار را انجام دهند ، مردم از اینستاگرام برای خرید محصولات از طریق تجارت الکترونیکی و پیام رسانی مستقیم استفاده می کنند.

تماشای مشترک

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم به اشتراک گذاری عکس و فیلم ، در بین کاربران تجاری در سراسر همه گیر مورد توجه قرار گرفته است. این به این دلیل است که آنها می خواهند پیام های خود را به اشتراک بگذارند و طرفداران اینستاگرام خود را در مورد عملکرد خود جایگزین کنند. با تشکر از یک عملکرد کاملاً جدید Instagram که به آن Co-looking گفته می شود ، که به کاربران امکان می دهد از طریق چت ویدیویی با دیگران ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین می توانند فیلترهای داستان را کشف کنند ، برچسب های کمک مالی را اضافه کنند و مشخصات خود را افزایش دهند.

چگونه سازمان ها می توانند از اینستاگرام در هنگام شیوع همه گیر استفاده کنند؟

درگیری جهانی نسبت به بیماری همه گیر همچنین باعث شده است بسیاری از تبلیغ کنندگان سودجو از نگرانی های فوری استفاده کنند. فیس بوک با ممنوع کردن تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام که ادعا می کنند از عفونت COVID-19 جلوگیری می کنند یا آن را درمان می کنند ، کوتاه پاسخ داد تا به اهداف سوicious انسانها پاسخ دهد. حتی چند پست طبیعی که قصد دارند ضدعفونی کننده دستمال مرطوب ، مواد ضد عفونی کننده دست و بررسی کیت ها باشند می توانند از سیستم عامل خارج شوند. هرگونه مطالب محتوایی که ادعاهای دروغین و تلاش برای فروش تئوری های توطئه را مطرح کند ، هم از fb و هم از Instagram قابل حذف است.

 

به همین ترتیب ، چه شرکت هایی منتشر می کنند و چه استراتژی هایی را برای جلب و خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش اینستاگرام ، پسندیدن های اینستاگرام و افزایش آن اتخاذ می کنند ، به یک دیپلم عالی تبدیل می شود. کارآفرینان و مارک های اینستاگرام باید مراحل زیر را حتی به عنوان استفاده از سیستم عامل انجام دهند:

مکث کلیه تبلیغات

اکثر تولیدکنندگان و بازاریابان اغلب از یک طرح محتوایی مجهز استفاده می کنند. آنها معمولاً تبلیغات ، پست ها و مطالب مختلف خود را از قبل آماده می کنند. با این وجود شیوع COVID-19 آنها را به ارزیابی مجدد پست های اینستاگرامی خود فرا می خواند. آنها ممکن است مجبور شوند در مورد آنچه که برنامه ریزی کرده اند تجدید نظر کنند یا ممکن است به طور کلی پست های خود را لغو کنند در واقع زمان آن نیست که پیشنهاداتی را ارائه دهیم که هدف آنها خود-سرگرمی کارآفرینان و مارک ها باشد.

همه گیری ، بسیاری از تولیدکنندگان و سازمان ها را مجبور به توقف فعالیت های جدید خود کرده است. هرگونه تبلیغات تجاری و پروژه ای که آنها برنامه ریزی کرده اند در حال حاضر در معرض حفاظت قرار می گیرد. این به این دلیل است که مردم در حال حاضر واقعاً نیازی به جستجوی آنها ندارند ، به ویژه هنگامی که شما در مورد بقا تحت فشار قرار می گیرید هنگامی که حقوق شما کاهش می یابد یا شغل آنها را رها می کنید (حتی یکی از عزیزان شما). مردم در واقع بیشتر در مورد ایمنی حلقه بستگان ، دوستان و خودشان درگیر هستند.

کووید -19

گسترش تشخیص

طرفداران نمایش مشخصات عمومی واقعی از تولید کنندگان و گروه ها می خواهند به رسمیت اضافی در مورد COVID-19 همه گیر. علاوه بر این ، زمانی است که اطلاعات نادرست در مورد ویروس به سرعت خود ویروس منتشر می شود. این انگیزه ای است که چرا فیس بوک و اینستاگرام به اقدامات جدی برای ممنوعیت مجاورت تبلیغات و محتوای مثبت روی می آورند. در ماه مارس ، fb تصمیم گرفت گروه ارزیابی محتوای خود را به خانه بفرستد - چیزی که تأثیر کمی بر تبلیغ کنندگان خواهد داشت. کارآفرینان احتمالاً باید برخی از آنها را در ارزیابی آگهی کنار بگذارند. علاوه بر این، می تواند وجود داشته رونق داخل مخالفت نادرست از تبلیغات و تحویل محدود در گردش آگهی های بازرگانی.

به همین ترتیب ، زمان آن فرا رسیده است که کارآفرینان و انواع مختلف همه گیر را بشناسند. هیچ چیز به طور قطع طبیعی نیست و آنها باید در گسترش توجه تقریباً بر روی بحرانی که به شما اجازه می دهد در چشم طرفداران اینستاگرام آنها اصیل بمانید ، تأکید کنند.

پیروان واقعی اینستاگرام به دنبال صداقت هستند و بدون شک این پلتفرم کاملاً مناسب است که تولیدکنندگان بتوانند تمام آنچه را که در جریان است با شرکت تجاری خود به اشتراک بگذارند. وقت آن است که آنها با کمک انتشار آمار واقعی از طریق برخی هشتگ های محبوب ، همراه با # covid_19 ، #corona ، # highriskcovid19 ، #stayathome و # بازنگری ، چهره نگران کننده خود را آشکار کنند. به اشتراک گذاشتن حقایق معتبر از منابعی مانند WHO و دولت محله می تواند به راحتی شرکت ها را در آگاهی مشتریان و پیروان اینستاگرام خود یاری کند.

جذاب کردن با مشتریان از طریق رویدادهای آنلاین

با سفارشات زنده در داخل کشور که انسان را به داخل کشور تحریک می کند ، طبیعی است که تولیدکنندگان و شرکت ها فعالیت ها و کنفرانس های عمدی خود را لغو کنند. این gained't شود ممکن است برای آنها را به میزبان این موارد تا زمانی که منحنی از شیوع بیماری در میآید، و اعلامیه های دولت مشکل به بازگشایی سالن. اما این نباید مانع از ارتباط مارک ها با طرفداران اینستاگرام و درگیر کردن آنها شود. آنها راهی برای کلاسهای زنده و وبینارها هستند ، بدون توجه به اینکه مد روز انزوای اجتماعی تبدیل می شود ، می توانند از نظر اجتماعی باقی بمانند.

 

اقامت در اینستاگرام ، خاطرات اینستاگرام و پست های چرخ فلک ابزاری استثنایی هستند که می توانند به مارک ها و سازمان ها کمک کنند تا در طول بحران با بازار هدف خود در بازار ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند از استوری های اینستاگرام برای دریافت نظرات فوری از طرفداران اینستاگرام خود استفاده کنند. سوالات و ویژگی های رأی گیری داستان های اینستاگرام می تواند ارتباط فوری با طرفداران اینستاگرام برقرار کند و به تولیدکنندگان کمک کند تا به آنها توجه کنند.

همچنین این اولین بار درجه یک برای استفاده زنده از اینستاگرام برای نمایش خلاقانه دانش خود است. را، به عنوان مثال، صاحب جای غذا خوردن در اینستاگرم. او برای اقامت در کلاسهای آشپزی آنلاین از اقامت در اینستاگرام استفاده خواهد کرد. یک صاحب سالن می تواند دستورالعمل های اصلاح ناخن های داخلی را به اشتراک بگذارد ، و یک معلم تناسب اندام می تواند دوره های ورزشی زنده را برگزار کند - تمام استفاده از ماندن در Instagram .

ارائه گزینه های خرید آنلاین

درست است که انسانها مجبور هستند که در فضای داخلی بمانند. اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند داستان های خرید آنلاین را دوست داشته باشند. آنها مجاز به قدم زدن در وسایل ضروری در فضای باز هستند ، اما ممکن است نیازهای دیگری نیز ایجاد کنند. مارک ها و شرکت هایی که به بررسی دائمی خرید بستگی دارند ، باید اکنون به فروش آنلاین روی بیاورند. و اینستاگرام واقعاً یک پلتفرم برجسته برای تحقق آن ارائه می دهد .

تولید کنندگان می توانند صفحه وب لمسی ایجاد کنند که محصولات خود را می فروشد و URL را با دنبال کنندگان اینستاگرام خود متناسب می کنند. آنها می توانند URL را در بیوگرافی خود در اینستاگرام بارگذاری کنند تا یافتن آن برای انسان راحت تر باشد. این برای تولیدکنندگانی که فروشگاه های خود را تعطیل کرده اند یا ساعت های محدودی آنها را باز کرده اند ، نرخ اول را دارد. به عنوان مثال ، در صورت ارائه کارت های بازی هدیه ، آنها باید به طرفداران اینستاگرام خود بفهمانند که اکنون می توانند به شرکت کمک کنند و بعداً از لذت بردن لذت ببرند.

همچنین ، مارک ها می توانند از برچسب های خرید برای فروش محصولات خود بدون تأخیر از فید اینستاگرام و خاطرات اینستاگرام خود استفاده کنند. با این کار مارک ها می توانند فروشگاه پروفایل خود را با کالاهای خود پر کنند. این امر باعث می شود علاقه مندان به اینستاگرام کمتر از طریق محصولاتی که کاملاً برای آنها محاسبه می شود ، مرور کنند. تبلیغ از طریق پیامرسانی مستقیم یا تلفن نیز روشی عالی برای حفظ درآمد و دستیابی به رونق فروش است.

شیوع COVID-19 تقریباً میزان عدم اطمینان و فشار زیادی را برای افراد و شرکتها به وجود آورده است. در حالی که افراد غیر روحانی جدا از ماندن در خانه و پایبند بودن به هنجارهای فاصله اجتماعی نمی توانند کارهای زیادی انجام دهند ، اما اگر می خواهید پا برجا بمانید ، آژانس ها به سادگی می خواهند ورزش خود را ادامه دهند. آنها می خواهند از بهترین روش ها در موضوع تبلیغات اینستاگرام استفاده کنند و با طرفداران اینستاگرام خود در ارتباط باشند.


برچسب‌ها: خرید فالوور ایرانی اینستاگرام سلام ادز، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش سلام ادز، خرید فالوور ایرانی اینستاگرام تضمینی، خرید لایک ایرانی اینستاگرام سریع،

بازدید:

[ ]