اینستاگرام چیست؟ چگونه استفاده کنیم؟

اینستاگرام چیست؟ چگونه استفاده کنیم؟
اینستاگرام یک اپلیکیشن اشتراک عکس است که اولین بار توسط کوین سیستروم و مایک کریگر برای آیفون در اکتبر 2010 ساخته شد و در مدت زمان کوتاهی با فیلترهای با کیفیت و ویژگی های شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شد. من حدس می زنم آنها هنگام ایجاد اینستاگرام تصور نمی کردند اینقدر دنیا را تغییر دهند. شما همچنین میتوانید از تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام چنان محبوب شده است که ؛ در حال حاضر ، 80 میلیون عکس به اشتراک گذاشته شده و 3 و نیم میلیارد لایک در روز ساخته می شود. این مقادیر بیشتر و بیشتر در حال افزایش هستند. نیمی از میلیارد نفر در روز ، عمدتا جوانان ، به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کنند. ارزش آن بیش از 10 میلیارد دلار است.

اینستاگرام چیست
معنای اینستاگرام: قبل از دنیای دیجیتال ، دنیای فناوری به دوربین های "فوری" افتخار می کرد که بلافاصله عکس می گیرند. قسمت دوم نام اینستاگرام ، گرم از Telegram می آید که معادل تلگرام است. تلگرام نیز نوعی ارسال بود. وقتی کلمه "تلگرام فوری" را نگاه می کنیم ، به معنای ارسال فوری (عکس) است. به این ترتیب نام Insta-gram متولد شد.

اینستاگرام یک برنامه اشتراک عکس و فیلم است که در تلفن های هوشمند استفاده می شود. آنچه این اپلیکیشن را بسیار جذاب کرده این است که می توانید به طور عملی از فیلترهای مختلف روی عکسهای معمولی که می گیرید استفاده کنید و می توانید با ظاهری باشکوه عکس بگیرید.

یک عکس ساده که می گیرید با یکی از ده ها جلوه مختلف اعمال شده می تواند خیره کننده باشد. رضایت حاصل از این امر در مدت کوتاهی قلب کاربران اینستاگرام را تسخیر کرد. طبق رسانه های اجتماعی ، سایر کاربران این عکس ها آستین بالا زده اند تا در اینستاگرام مشترک شوند.

 

نحوه استفاده از اینستاگرام
زیاد نگران نحوه استفاده از اینستاگرام نباشید. هنگامی که از صفحه فیس بوک خود مردم را به اینستاگرام دعوت کردم ، دیدم که مردم فکر می کنند برای عادت دادن به یک بستر جدید رسانه های اجتماعی مشکل خواهند داشت. با این حال ، استفاده از اینستاگرام بسیار آسان و ساده است.

اولویت های بارگیری اینستاگرام شما نیاز به داشتن یک تلفن هوشمند است. با ایجاد نام کاربری و گذرواژه از رایانه نمی توانید حساب اینستاگرام ایجاد کنید. گوشی های هوشمندی که شروع به جایگزینی رایانه می کنند دیگر در دست ما نیست. شما باید اینستاگرام را از طریق Iphone ، Samsung ، General Mobile ، Vestel Venus روی تلفن هوشمند خود بارگیری کنید و به عضویت آن درآید.

در زیر ، سعی کردم استفاده از Instagram را از طریق برنامه iPhone Instagram توضیح دهم. با دنبال کردن مسیری مشابه در سامسونگ و سایر برنامه های Android در istagram ثبت نام کنید. شما همچنین میتوانید از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام استفاده کنید.

استفاده از روایت مصور اینستاگرام
اگر از iPhone استفاده می کنید ، وارد برنامه App Store شوید و برگه "جستجو" را در پایین سمت راست برنامه فشار دهید.

اینستاگرام را در قسمت بالا در جعبه جستجو تایپ کنید و جستجو کنید. برنامه ورودی Instagram را بارگیری کنید و آن را بر روی تلفن خود نصب کنید.

اگر از تلفن Android استفاده می کنید ، می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play بارگیری کنید.

برای کسانی که برای اولین بار در اینستاگرام ثبت نام می کنند ، می توانید پس از بارگیری برنامه ، به راحتی در Facebook مشترک شوید. شماره تلفن همراه یا آدرس پست الکترونیکی ، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. یک نام کاربری منحصر به فرد پیدا کنید و رمز عبوری تنظیم کنید که فراموش نکنید. از حرفهای ترکی در هر دو استفاده نکنید. سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. اگر نام کاربری قبلاً استفاده شده را انتخاب کنید ، پذیرفته نمی شود. شما باید نام کاربری دیگری انتخاب کنید.

نحوه استفاده از instagram
اکنون آماده استفاده از اینستاگرام هستید. هنگامی که برای اولین بار عضو می شوید ، می توانید با فیس بوک ارتباط برقرار کرده و اینستاگرام دوستان فیس بوکی خود را در تب ظاهر شده دنبال کنید. با کلیک روی گزینه شروع به استفاده در پایین ، به صفحه اصلی بروید.

وقتی روی علامت خانه در گوشه پایین سمت چپ تلفن خود کلیک می کنید ، افرادی که به لیست دوستان اضافه کرده اید مانند جدول زمانی فیس بوک ظاهر می شوند.

دکمه ذره بین کنار علامت خانه در پایین ، برگه اکتشاف نامیده می شود. در اینجا ، عکسهایی وجود دارد که توجهات را در جهان جلب می کند و ممکن است مورد توجه شما باشد. اینستاگرام همانطور که علایق شما را یاد می گیرد ، پست افراد مرتبط با شما را در اینجا به شما نشان می دهد. می توانید حساب های اشتراکی را که دوست دارید دنبال کنید. در بالای این صفحه یک بخش جستجو وجود دارد. اگر نام کاربری اینستاگرام دوستان خود را در اینجا تایپ کنید و جستجو کنید ، می توانید دوستان خود را پیدا کرده و آنها را بیرون کنید.

عکس به اینستاگرام اضافه کنید
دکمه + در پایین پنجره اینستاگرام و در وسط جایی است که می توانید عکس های خود را در اینستاگرام بارگذاری کنید. با انتخاب عکس از گالری عکسهای خود ، دکمه بعدی را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید. در پنجره ای که ظاهر می شود ، از فیلترهای مختلف در پایین سمت چپ به عکس مورد نظر خود اعمال کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه ویرایش در گوشه پایین سمت راست صفحه ، با گزینه های زیادی مانند نور ، رنگ ، وضوح و کنتراست عکس بازی کنید.

در سمت راست دکمه دوربین ، بالونی که درون آن قلب است می توانید لایک ها و نظرات عکس هایی را که ارسال کرده اید مشاهده کنید. همچنین می توانید دوستان خود را در همان مکان دوست داشته باشید.

با استفاده از دکمه تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ، می توانید تنظیماتی را انجام دهید مانند اینکه با کدام حساب های رسانه های اجتماعی می توانید عکس های خود را به اشتراک بگذارید ، آیا می خواهید در صورت پسندیدن یا نظر دادن عکس های خود ، هشدارهای فشار را دریافت کنید.

هیچ دکمه اشتراک اینستاگرام وجود ندارد. اگر می خواهید عکس های مورد علاقه خود را در حساب خود به اشتراک بگذارید ، باید برنامه های مجدد را نصب کنید. گزینه دیگر این است که از صفحه عکس بگیرید و تصویر را برش دهید و دوباره به اشتراک بگذارید.

در اینجا می توانید دوستان فیس بوکی خود یا سایر دوستان خود را که در دفترچه تلفن شما ثبت شده اند پیدا کنید و از اینستاگرام استفاده کنید و آنها را به لیست دنبال شده خود اضافه کنید. استفاده از اینستاگرام آسان است ، همین حالا آن را امتحان کنید. اگر سوالی دارید ، آنها را در اینجا به اشتراک بگذارید.

برای دنبال کردن ما کلیک کنید: https://adsmember.com/buy-facebook-likes/

اگر کاربر خوبی در اینستاگرام هستید ، حتماً آیکون پیکان جدید را در زیر عکسهای صف کشیده شده در جریان مشاهده کرده اید. با کلیک بر روی این پیکان ، اکنون می توانید هر عکس یا ویدیویی را که می خواهید به عنوان پیام خصوصی برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید. تاکنون فقط می توانستید عکس های ذخیره شده در دستگاه خود را از طریق پیام مستقیم به اشتراک بگذارید. با این حال ، از دکمه اشتراک اینستاگرام فقط برای پیام می توان استفاده کرد ، شما نمی توانید دوباره پست کنید.

امیدوارم اطلاعات مربوط به استفاده از اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد همچنین آنچه را به عنوان اولین عکس اینستاگرام ارسال کرده اید ، در قسمت نظرات بگویید!

منبع:

https://namadin.co/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]