آیا فالوور اینستاگرام مهم است؟

افزایش اعتبار پیج

فالوور اینستاگرام

  پیج شما با داشتن فالوور بالا در وهله‌ی اول کاربران دیگری را به طرف پیج اینستاگرامی شما هدایت می‌کند. از این رو وقتی پیج شما از تعداد فالوور بالا‌یی برخوردار باشد به اعتبار آن نیز افزوده می‌شود.خرید فالوور ایرانی باعث می‌شود افراد خیلی زیادی به پیج شما و محصولات درون آن اطمینان کنندو اقدام به خرید از محصولات شما نمایند.

از چه طریق می‌توانیم فالوور ایرانی برای پیج‌هایمان جذب کنیم؟

یکی از تاثیرگذارترین روش‌های جذب فالوور ایرانی استفاده از ربات اینستاگرام به نام ربات یارافالوو می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی ربات فالوجت می‌توان به طبقه‌بندی کردن کاربران و مشتریان توسط این ربات اینستاگرامی اشاره کرد. کسانی که از این ربات استفاده کرده‌اند تاثیر افزایش فالووان ایرانی در پیج‌هایشان را به وضوح دیده‌اند. زیرا در این روش به صورت هدفمند و با استفاده از یک سری امکانات به نیاز‌های مشتریان پاسخ داده می‌شود.

 

یکی دیگر از قدرتمند‌ترین روش‌های جذب فالوور به اشتراک گذاشتن تبلیغات جذاب است. شما می‌توانید با منتشر کردن ویدئو، عکس، انیمیشن‌های تبلیغاتی برند محصول خود را در عرض مدت کوتاهی به مردم و بازار معرفی کنید.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات اگر به صورت هدفمند توسط مدیر یا ادمین در فضا‌های مجازی به اشتراک گذاشته شوند قطعا بازخورد خیلی بهتری را خواهند داشت. منظور از هدفمند این است که سعی کنید، در کنار تبلیغ از محصول خود با مشتریانتان نیز در ارتباط باشید و نسبت به علایق و سلیقه‌ی آن‌ها آگاهی پیدا کنید. سپس بر طبق آن‌ها به مشتریانتان خدمات رسانی کنید، همچنین در نظر داشته باشید با انتشار پست‌های تبلیغاتی زیاد ممکن است آن‌ها را خسته کنید و موجب شوید فالوور‌هایتان پیج شما را ترک (آنفالو) کنند.

چرا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی اهمیت دارد؟

در زندگی فعلی، شبکه‌های اجتماعی به جزء مهمی از زندگی تبدیل شده است. مردم سرتاسر جهان با بهره‌گیری از این شبکه‌ها نسبت به اخبار روز مطلع شده و به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.خرید فالوور ایرانی این شبکه‌ها حد و مرزی ندارند و مردم با استفاده از آن‌ها با افرادی از کشورهای دیگر به راحتی صحبت می‌کنند.  هر ساله تعداد زیادی بر تعداد شبکه‌های اجتماعی و کاربران آن‌ها افزوده می‌گردد اما از فیس‌بوک، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، توییتر و لیندکین می‌توان به عنوان مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی یاد کرد.

در این بین شبکه اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم جهان دارد. دلیل این موضوع را می‌توان جذابیت و امکانات بالای این شبکه اجتماعی توصیف کرد. اینستاگرام در ایران هم بسیار پرطرفدار است به گونه‌ای عده‌ی زیادی از مردم با روحیات، مشاغل و سلایق مختلف در این شبکه اکانت دارند.

 

کافی است تا نگاهی به تعداد دنبال‌کننده‌های افراد مشهور ایرانی در اینستاگرام بیاندازید تا متوجه محبوبیت این شبکه در بین مردم شوید. با توجه به درصد بالای کاربران ایرانی اینستاگرام، این شبکه یک محیط عالی برای انجام تبلیغات کسب و کارهای مختلف به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با راه‌اندازی یک اکانت، به راحتی کسب و کارتان را تبلیغ کنید تا مشتریان بیشتری را جذب نمایید زیرا این کار باعث افزایش درآمدتان خواهد شد. یکی از معضلاتی که معمولاً افراد در راه‌اندازی یک اکانت با کاربری تبلیغ با آن روبه‌رو هستند، جذب فالوور است. بسیاری از افراد نمی‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند و این موضوع باعث می‌شود که آن‌ها از تبلیغ در اینستاگرام ناامید ‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای رفع این معضل، خرید فالوور ارزان ایرانی است. در ادامه به تشریح اهمیت خرید فالوور و تأثیر آن بر بهبود تبلیغات خواهیم پرداخت.

اهمیت خرید فالوور ارزان ایرانی

پیش از بیان موضوع خرید فالوور، باید شما آشنایی کامل با تفاوت فالوور واقعی و فالوور فیک داشته باشید. فالوور یا دنبال‌کننده‌های واقعی افرادی هستند که پست‌های تبلیغاتی شما را لایک می‌کنند، استوری‌های شما را می‌بینند و در پیچ شما گاها کامنت می‌گذارند. اما فالوورهای جعلی یا فیک افرادی هستند که فعالیتی چه از لحاظ دیدن استوری، چه لایک کردن و کامنت گذاشتن در پیج شما ندارند. طبیعتاً خرید این فالوورها به هیچ عنوان اصولی نیست زیرا تأثیری بر بازدهی تبلیغات ندارند و صرفاً تعداد فالوورهای پیج شما را بالا می‌برند.

شما باید توجه داشته باشید که فالووری که می‎‌‎خرید کاملا واقعی باشد. مای ممبر با در اختیار داشتن یک تیم متخصص، یکی از بهترین فروشنده‌های فالوور واقعی محسوب می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی منطقی  تعدادی فالوور فعال ایرانی را خریداری نمایید. حال ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که چرا باید اقدام به خرید فالوور کرد؟ این کار چه تأثیری بر بالا رفتن بازدهی پیچ دارد؟

خرید فالوور پاپ آپ در پاسخ به این سوالات ابتدا باید این موضوع را متذکر شویم که وقتی در مورد فروش و خرید فالوور ارزان ایرانی صحبت می‌کنیم، منظورمان گرفتن لایک و کامنت از سوی تمام فالوورهای خریداری شده نیست. بنا به دلایل مختلفی تمام فالوورهای خریداری شده، شما را لایک نخواهند کرد. برخی از این دلایل عبارتند از:

فیک بودن فالوورها
نپسندیدن پست شما توسط آن‌ها
مدت کوتاه آنلاین بودن برخی فالوورها

از این مقاله چه چیزی آموختیم؟

با توجه به مطالب گفته شده بسیاری از مدیران پیج‌های اینستاگرامی برای اعتبار دادن به پیج‌های خود اقدام به خرید فالوور ایرانی ارزان می‌کنند. مای ممبر به شما توصیه می‌کند با در پیش‌گرفتن این روش به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن پیج خود را صاحب فالووران فعال زیادی کنید.

همچنین ما در این مقاله آموختیم داشتن فالوور ایرانی نسبت به فالووران دیگری مانند (فالوور فیک، فالوور خارجی و…) از مزیای بیشتری برخوردار است. شما عزیزان با خرید فالوور ایرانی برای پیج‌های تجاری که راه اندازی کرده‌اید، در واقع در عرض مدت کوتاهی می‌توانید از رقبای خود در کسب و کار‌های تجاری در بستر اینترنت پیشی بگیرید.
امروزه با گسترس شبکه‌های اجتماعی در جهان، ارتباطات میان مردم بسیار تغییر کرده است. بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، توییتر، تلگرام و ... اکانت دارند و افراد مختلفی را دنبال یا فالو می‌کنند. در این مقاله قصد بررسی اهمیت خرید فالوور ارزان ایرانی را داریم که این روزها به یک بحث مهم در زمینه‌ی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. پس با مای‌ممبر همراه باشید.


برچسب‌ها: خرید فالوور،

بازدید:

[ ]